Mindenkit szeretettel üdvözlök az oldalon.
Remélem, hogy az általam írt Twilight fanfic kellemes szórakozást nyújt minden hozzám hasonló fanatikus rajongónak.
Ne legyetek velem nagyon szigorúak, mert még nagyon kezdő vagyok!
Jó szórakozást!
Gabriella

Ui.: Természetesen minden jog Stephenie Meyert illeti! Továbbá az általam kitalált karakterek csak a képzelet szülöttei, ahogy az eredeti könyvtől eltérő események is, valós alapjuk nincs! Anyagi hasznom ebből nem származik!

2010. október 8., péntek

Szeptemberi kommentelő

Sziasztok!

Tegnap ünnepelte indulásának 4. hónapját a blog, ami nem túl hosszú idő, de már közel 40 fejezeten és 12ezer látogatón túl vagyunk! :)))
Bár az augusztusi kommentelő, aki Búg volt, nem élt a lehetőséggel a kívánság-fejezettel kapcsolatban, mégis választottam a szeptemberi hozzászólók közül! Annak ellenére, hogy kevés megjegyzés érkezik, nehéz volt kiemelni egyetlen egyet, mert legszívesebben mindenkinek kedvére tennék, ha volna elég időm az íráshoz! De mindenki sorra kerül, ígérem! :)
Aki mellett most döntöttem, az Erzsi, mert mindig visszajelez a fejezetek végén és már régóta az olvasóm! Tehát, ezúton is köszönöm neki és várom, miről szeretne olvasni!

Még egyszer köszönöm mindenkinek! :)))
PUSZI!

2 megjegyzés:

Erzsi írta...

Szia.Hatatlmas megtiszteltetés,hogy engem választottál:)
Arra gondoltam,hogy a 9-10-ik fejezetet kérném Edward szemszögéből,ha lehet.Köszönöm.

Gabriella írta...

Szia Erzsi!

Persze, hogy lehet! Elkezdem írni, és a hónap végéig megkapod! :)))
Puszi